Bankart – plačilni sistem za WoocommerceDigitalni produkt

Bankart – plačilni sistem za WoocommerceDigitalni produkt

Danes si skorajda ne znamo več predstavljati življenja brez uporabe plačilnih in kreditnih kartic. Uporabljamo jih povsod, tako za male, kot tudi večje nakupe. Čeprav marsikdo dvomi v varnost plačevanja s kreditnimi karticami na internetu, pa podatki kažejo, da se prodaja izdelkov in storitev vsako leto bolj in bolj seli na internet.
Da bi še lažje prodajali vaše izdelke na internetu ter da bi kupcem res ponudili vse plačilne kanale, kot jih ponujajo veliki spletni trgovci (kot so Amazon, Ebay, Aliexpress, ipd.), smo razvili modul Bankart za WordPress WooCommerce, s katerim smo podprli uporabo kreditnih kartic MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, Karanta.

Delovanje:
Kupec je po uspešno zaključenem naročilu na vaši spletni strani preusmerjen na spletno strani sistema Bankart, kamor vpiše podatke svoje kreditne kartice in za zaključek transakcije zgolj sledi navodilom na tej strani.

Po zaključenem postopku vnosa podatkov in potrditvi nakupa na tej strani je kupec ponovno preusmerjen v vašo spletno trgovino, kjer se ji na koncu izpiše še status transakcije (uspešno ali neuspešno s statusom – kodo – napake).

Na tak način obdelane transakcije so varne (zaščitene so s 3D-Secure protokolom). Vsi varnostno občutljivi podatki (podatki o karticah) se hranijo v sistemu ponudnika plačilne storitve (Bankart).

Pred samo uporabo modula Bankart na vaši spletni strani je potrebno skleniti pogodbo z enim izmed izdajateljev. Ti so: Abanka, Banka Sparkasse, BKS Bank AG, Delavska hranilnica, Deželna banka Slovenije, Addiko bank, Nova Ljubljanska banka, Nova Kreditna banka Maribor, SKB banka, UniCredit Banka Slovenije. V kolikor ne najdete svoje banka poglejte še sistem NestPay.

Postanite tudi vi eden izmed številnih spletnih trgovcev, ki omogočajo v spletnih trgovinah svojim kupcem plačila s kreditnimi karticami na hiter, varen in enostaven način.

Načini delovanja

Delovanje sistema je sledeč. Najprej je odvisno kako se domenite z banko, kakšno vrsto delovanja procesiranja kartic vam dovoljuje. Obstajata dvofazna in enofazna obdelava.

Pri dvofazni je najprej avtorizacija, ki zasede limit kupca in ko pošljete izdelek potrdite (capture) transakcijo. Zajem pomeni, da se denar, ki je bil rezerviran na strani kupca le temu odvzame in prenese na vašo banko, ki naredi nato nakazilo na vaš račun. V pogodbi vam piše kdaj se taka nakazila nakazujejo. Dvofazno procesiranje se definira ko gre za izdelke, ki jih pošiljate kupcu.

Pri enofaznem procesiranju, pa je logika, da se če je transakcija odobrena že na našem sistemu izvede tudi zajem in postopek prenosa sredstev steče takoj, najprej na banko nato banka glede na frekvenco nakazila vam. Enofazno procesiranje banka načeloma določi če gre za dejavnost ko kupec dobi izdelek takoj (kupon, karta, zavarovanje, ….).

V primeru dodatnih vprašanj smo dosegljivi na info@wooninja.si. Z veseljem vam pomagamo v primeru kakršnekoli dileme.

Kakšen je postopek podpisa pogodbe?

Na customer.support@bankart.si pošljite e-poštno sporočilo kjer zapišete, da želite vzpostaviti pogodbo za Bankart sistem preko (ime vaše) banke. Nato sledim postopku skozi katerega vas bo vodila Bankart tehnična podpora. Ko boste imeli potrebne bančne podatke (terminal ID), vzemite brezplačni preizkus modul, testirajte in nato, ko bo vse delovalo, se lahko odločite za nakup.

Zakaj mi Bankart sistem vrača 500 – internal server error?

Ali morda v istem brskalniku greste na HPP stran in hkrati na CGW strani poiščete številke testnih kartic? Naenkrat lahko naredite le eno operacijo, drugače pride do 500 – internal server error pri sistemu Bankart.

Zakaj stranke dobivajo “External message error” po že uspešnem opravljenem nakupu?

Ponavadi gre za blokiranje URL-jev s strani vaše apache/ngix konfiguracije ali pa iz strani dodatnega firewall-a, npr. kot je CloudFlare. To lahko testirate tako, da pišete na customer.support@bankart.si in vprašate zakaj je pri določeni transakciji prišlo do napake.

Morebiten odgovor:

An exception occured in HTTPProcess sendMessage. Exception: java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 403 for URL: https://spletnatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/PaymentResponse.php.

Kako ročno preverim URL-je?
Preverite ali so spodnji URL-ji normalno dosegljivi v vašem brskalniku in online web snifferju.

https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/error.php
https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/redirect.php
https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/receipt.php
https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/result.php
https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/PaymentResponse.php
https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/PaymentError.php
https://vasatrgovina.com/wp-content/plugins/woo-kreditnekartice/PaymentReceipt.php

External message system error

External message system error

Kako dodam resource.cgn datoteko?

Bankart-resoruce-meni

Bankart-resoruce-meni

Za namen dodajanja resource.cgn datoteke smo v administraciji dodali podstran Resource. Na tej strani izberete datoteko in pritisnete na gumb Shrani. Datoteka je dodana v podmapo vtičnika z imenom Resource, prav tako pa je dodana v bazo podatkov, od koder jo vtičnik v primeru posodobitve avtomatsko vzame in ponovno generira.

Bankart - upload resource.cgn datoteke

Bankart – upload resource.cgn datoteke

Točke:
– 1: s klikom na gumb Choose File se vam odpre okno, kjer izberete datoteko “resource.cgn”,
– 2: sistem sprejme le datoteko z imenom: resource.cgn
– 3: shranite datoteko s pritiskom na gumb Shrani

Kaj pomeni napaka !ERROR! – CGW000401-Unable to determine supported brand for card number?

Podatek v error logu pomeni, da je kupec vnesel kartico, ki je sistem ni prepoznal. Lahko je bila izpuščena kakšna številka. Za več informacij pa lahko pišete na customer.support@bankart.si.

Kaj pomeni napaka!ERROR! – CGW000343-PARes Status Not Successful?

Napaka, ki ste jo opisali je težava s 3D Secure-om. Običajno se stranka ne avtenticira pravilno za 3D Secure.

Vas zanima?

50,00€

Pri namestitvi in konfiguraciji gre za osebni stik. Skupaj z vami preko oddaljene pomoči v miru in počasi skupaj namestimo modul, gremo skozi postopek konfiguracije, kjer se na licu mesta…

Dodaj v košarico

Mnenja

  • Odzivna podpora in hitra implementacija!

    WooNinja wordpress vtičnik za kartično plačevanje na naši spletni trgovini je bil implementiran hitro, deluje brez težav, podpora je pa tudi odzivna. S produktom/storitvijo smo zadovoljni.

  • Za oddajo mnenja morate biti prijavljeni.

    Comments are closed.

    100,00€ – 200,00€
    Dodaj v košarico