
eSpremnica Pošta Slovenije – avtomatsko kreiranje nalepk iz Woocommerce naročilaDigitalni produkt
Modul eSpremnica Pošta Slovenije za WordPress WooCommerce vam omogoča povezavo in neposredno sinhronizacijo med vašo spletno trgovino in aplikacijo eOddaja (Pošta Slovenija).
Delo si na tak način poenostavite, prihranite pa tudi vaš čas, ki bi ga drugače potrebovali za ročen vnos podatkov v vmesnik eOddaja. Obenem se na tak način enostavno izognete morebitnim napakam, ki se lahko zgodijo pri ročnem vnosu podatkov.
Modul je najboljša možna rešitev za vsa podjetja, katera dostavljajo naročila svojim strankam z uporabo kurirske službe Pošta Slovenija.
Zakaj ne bi prihranili svojega dragocenega časa ter si olajšali delo? Z modulom eSpremnica Pošta Slovenije lahko naredite prav to.
Zakaj smo dobili seznam pošiljk in storitev z naborom sprejemnih številk na letni ravni?
To pomeni, da se sprejemna številka ne sme ponoviti v enem letu, po enem letu oziroma porabljenem naboru sprejemnih številk se lahko ponovno začne s prvo dodeljeno sprejemno številko.
Pomembno je, da si številke v okviru ene registracijske oznake (npr. CF oz. EF) sledijo v zaporedju ne glede na to, na kateri pošiljki in sprejemni pošti so porabljene.
Kam vpišem nastavitve?
Pridobljene podatke s strani Pošte Slovenije vpišite pod eSpremenica modul, Nastavitve.
Kako poteka izdelava nalepke?
Najprej preverite ali so vsi podatki v vašem naročilu pravilni. Nato na desni strani poiščite eSpremenica okno in izberite željene opcije. Nato kliknite Kreiraj nalepko.
V kolikor je bila zadeva uspešna vam je sedaj na voljo PDF datoteka, ki jo natisnete in dodate na vaš paket.
Kreirano nalepko lahko dokler jo ne pošljete v potrditev na strežnik Pošta Slovenije tudi izbrišite.
Ko kreirate nalepko morate 1x ali večkrat dnevno (v kolikor imate toliko paketov, da oddajate pakete večkrat dnevno) kreirane nalepke (sprejemne številke) poslati na strežnik Pošta Slovenije. To storite tako, da greste pod meni, eSpremnica in nato Pregled Pošiljk. Tiste pošiljke, ki še niso bile poslane na strežnik Pošta Slovenije, bodo nato poslane na strežnik Pošta Slovenije.
Nalepka, ki je bila poslana na strežnik Pošta Slovenije ne morete več izbrisati. PDF nalepka vam je na voljo za prenos še 30 dni, nato se avtomatsko izbriše, da ne pride do prevelike porabe prostora na vašem gostovanju.
Ali modul eSpremnica Pošta Slovenije upošteva pravilno generiranje sprejemnih številk?
Da, pri pripravi popisa oddanih pošiljk upoštevamo zaporedje sprejemnih številk, torej isti dan se sprejemna številka ne ponovi. To pomeni, da ne smemo vsak popis oddanih pošiljk pričeti s sprejemno številko, npr. s 304501, temveč nadaljujemo z zadnjo uporabljeno sprejemno številko. Ko porabimo ves dodeljen nabor sprejemnih številk, npr. 316000 pričnemo ponovno s 316000. Pri tem je na popisu oddanih pošiljk zavedena celotna 13 mestna sprejemna številka, npr. CF 0000 0285 4 SI.
Ali modul eSpremnica Pošta Slovenije omogoča brisanje sprejemnih številk?
Da, v kolikor sprejemna številka ni bila poslana dalje na strežnik Pošta Slovenije.
V CSV datoteki za določen dan so navedeni podatki le o tistih pošiljkah, ki bodo tudi na ta dan oddane. Če so bile pošiljke uničene v procesu tiskanja oz. priprave in ne bodo več ponovno kreirane in oddane na ta dan, se morajo obvezno nalepke izbrisati iz naročila. To pomeni, da se avtomatsko črtajo iz seznama pošiljk.
Kako poteka testiranje modula in oddaja sprejemnih številk?
Prosimo vas, da nas obvestite na elektronski naslov nejc.strnad@posta.si oz. vojko.florjancic@posta.si, ko bo opravljena testna oddaja pošiljk, da jo bomo lahko prevzeli in preverili testne podatke.
Prav tako vas prosimo, da se nam pošlje 1 vzorec Popisa oddanih pošiljk in 10 vzorcev spremnic (najprej na mail, po potrditvi pa še po pošti), ki se bodo uporabljale v produkciji, da preverimo črtno kodo in ostale podatke, na naslov:
V primeru dodatnih vprašanj smo dosegljivi na info@wooninja.si. Z veseljem vam pomagamo v primeru kakršnekoli dileme.
Vas zanima?
Namestitev in konfiguracija za posamezni modul
Pri namestitvi in konfiguraciji gre za osebni stik. Skupaj z vami preko oddaljene pomoči v miru in počasi skupaj namestimo modul, gremo skozi postopek konfiguracije, kjer se na licu mesta…
Za oddajo mnenja morate biti prijavljeni.