
Quibi – avtomatizacija računovodstva, davčne blagajne in materialno poslovanjeDigitalni produkt
Quibi WordPress Woocommerce vam omogoča izdajanje računov znotraj WordPress Woocommece spletne strani .S parimi kliki preverite zalogo, pripravite predračun, račun in nato enostavno natisnite ali pošljite dokument na strankih e-poštni naslov. Quibi podpira tudi davčne blagajne.
Zanesljiv in odziven računovodski sistem v skladu z zakonodajo.
Enostavno opravljanje znotraj Woocommerce platforme.
Avtomatska izdelava ustreznega PDF računa.
Nič več mučnega repetativnega dela.
Podpora za davčne blagajne – nastavimo le enkrat.
Prenos in tiskanje računa v urejanju naročila.
Možnost pošiljanje dokumentov stranki preko e-pošte v urejanju naročila.
Sinhronizacija računov, zaloge, DDV stopenj, količine enot.
Vodenje statistike v Quibi programu za poštnino, davke, račune in zalogo.
Hiter in varen prenos podatkov (https secure protokol).
Podpora za čezmejno poslovanje (podpoa za davčne številke v tujini, davčne stopnje, …)
100% pravilen prenos podatkov in občutek brezskrbnosti.
Koliko časa vam prihrani modul Quibi WordPress Woocommerce?
Pomislite kako mukotrpno je ročno kopirati in vnašati posamezna polja iz spletne trgovine v Quibi računovodski program. S pomočjo Quibi modula boste kreirali dokumente s enim klikom namesto ročnega vnašanja podatkov. Dodatno vam bo modul prihranil čas in slabo voljo pri vnosnih napakah, ki se zgodijo pri ročnem vpisovanju.
Prav tako vam bo modul prihranil čas pri pošiljanju dokumentov, saj je znotraj Quibi modula omogočeno tudi enostavno pošiljanje dokumentov na strankih e-poštni naslov. Za celoten proces boste potrebovali nekaj klikov. Sedaj pa pomislite, če imate 10 računov na dan kakšen prihranek časa je to?
Prav tako vam na začetku ni potrebno odpreti Quibi in WordPress Woocommerce platforme, saj vse operacije urejate direktno na strani naročil v WordPress Woocommerce platformi.
Izračun porabljenega časa za posamezni račun
Najprej je potrebno vnesti stranko. Nato je potrebno preveriti vse podatke in poklikati vse možnosti. Nato shranimo, preverimo in natisnemo oziroma prenesmo račun na računalnik. Ustvarimo nov email in pošljemo stranki obvestilo in dodamo kot priponko ustvarjeni račun. Za vse skupaj smo potrebovali 3 minute. Če imate 10 paketov na dan je to 30 minut na dan v najboljšem primeru. Vzememi za primer, da imamo 21 delovnih dni, torej 21*0.5 ure = 10.5 ur za ročno vpisovanje podatkov. Vzemimo za primer, da je vaša urna postavka 10€/uro, to pomeni, da ste prihranili 10.5 ur x 10€ = 105€ na mesec. Hkrati pa lahko proste ure porabite za uživanje ali pa za dodatni razvoj vašega podjetja.
Pomislite pa tudi na vso to mučno ponavljajoče delo. Prepustite repetativno delo modulu, vi pa se posvetite kreativnim rešitvam.
Koliko časa in denarja prihranite s Quibi WordPress WordPress Woocommerce modulom?
Število računov na dan | Čas potreben za ročno ustvarjanje računov | Prihranek časa na mesec (21 delovnih dni) | Prihranek denarja na mesec (10€/uro) | Prihranek časa na leto (21 delovnih dni x 12 mesecov) | Prihranek denarja na leto (10€/uro) |
---|---|---|---|---|---|
10 | 30 minut | 10.5 ur | 105 € | 126 ur | 1260 € |
20 | 1 ura | 21 ur | 210 € | 252 ur | 2520 € |
50 | 2.5 ure | 52.5 ur | 525 € | 630 ur | 6300 € |
100 | 5 ur | 105 ur | 1050 € | 1260 ur | 12600 € |
Kaj potrebujete za delovanje Quibi WordPress Woocommerce?
Za ustvarjanje računov potrebujete veljavno naročnino računovodskega programa Quibi. Dodatno zakupite še Materialno poslovanje za vodenje zalog.
Video prikaz delovanja modula
Zakaj Quibi?
Preprosto. Ustvariti optimalen računovodski proces je kompleksen projekt, ki bi ga dodatno zakomplicirali, če bi podprli še ostale računovodske programe. Odločili smo se za 1 program, ki najbolj ustreza potrebam spletne trgovine. S lastnikom programa Quibi smo sklenili partnerstvo, ki nam omogoča vplivanje na razvojni proces programa Quibi. To pomeni najbolj optimalen računovodski proces, 100% kompatibilnost in prilagajanje Quibi programa potrebam lastnikom spletnih trgovin.
Nastavitve modula
Po namestitvi modula pojdite v Nastavitve Woocommerce -> Quibi. Vnesite potrebne podatke in nato kliknite gumb Shrani.
Nastavitve modula: Quibi in WordPress Woocommerce uporabniki
Za vsakega uporabnika v WordPress sistemu, ki bo izdajal dokumente morate ustrezno nastaviti dostopne podatke. Dostopni podatki so enaki, kot jih uporabljete za dostop do programa Quibi.net. Podatek se bo uporabil pri polju “Sestavil/a” pri kreiranju dokumentu. Ko vključite davčne blagajne se bo podatke poslal tudi na FURS.
Nastavitve modula: Davčne stopnje, načini plačila in storitev poštnina
Ustrezno nastavitve davčno stopnjo. V kolikor niste davčni zavezanec nastavitve 0%. Določite načine plačile, da se bodo pravilno prenesli iz Woocommerce naročila v program Quibi. Priporočamo vam, da ustvarite artikel/storitev Poštnina, npr. SKU DOST, ker vam bo to omogočalo vodenje statistike poštnine v programu Quibi. Izberite ali želite, da “V primeru brezplačne poštnine vseeno prikaži postavko dostava na dokumentu”.
Nastavitve modula: Pošiljanje dokumentov preko e-pošte
Quibi WordPress Woocommerce vam omogoča pošiljanje dokumentov preko e-pošte na strankim e-poštni naslov, ki ga je pustila pri oddaji naročila. V kolikor e-pošte ni vpisala se vam bo prikazalo opozorilo, da morate račun poslati preko fizične pošte ali pa dodati račun v paket.
Nastavitve modula: Sinhronizacija zaloge
Quibi WordPress Woocommerce vam omogoča sinhronizacije zaloge direktno iz stanja skladišča v Quibi programu v WordPress Woocommerce program. Modul zalogo sinhronizira preko primarnega ključa SKU, ki mora biti unikaten za vsak produkt. Modul podpira tudi variabilne produkte, kjer morate za vsak variabilen produkt določiti svoj SKU.
Nastavitve Quibi: davčne blagajne
Za delovanje davčne blagajne morate urediti nastavitve le enkrat. Nato bo vsak račun ustrezno podpisan in poslan na FURS. To velja tako za dokumente izdane preko WordPress Woocommerce sistema ali preko Quibi sistema. Nastavitve enkrat in nato pozabite, vse deluje v ozadju, 100% pravilno in skladno z zakonodajo. Sledite enostavnim navodilom. Na voljo vam je tudi stalna pomoč s strani Quibi uporabniške podpore.
Nastavitve Quibi: Privzet jezik dokumenta
Quibi modul ima vgrajeno podporo za različne jezike. Vaše dokumente lahko izdajate v različnih jezikih, ki jih podpira Quibi program. V kolikor si želite poleg obstoječih jezikov dodati še kakšnega nam pišite in skupaj bomo dodali prevode za željeni jezik.
Nastavitve Quibi: čezmejno poslovanje
Vsaka država v EU ima določen svoj promet, kjer morate po presegu tega prometa zaprositi za njihovo davčno številko (npr. Italjansko davčno številko) in plačevati njihov davek. Pod dokumenti je potrebno izbrati Vrsta dokumenta: Domači/Tuji. Quibi modul v WooCommerce avtomatsko zazna tip dokumenta, razen če kupec blago prevzame v Sloveniji – osebni prevzem, takrat je potrebno ročno popraviti dokument.
Ko boste vnesli novo davčno številko, morate pridobiti nove podatke v WooCommerce Quibi modulu in nato mapirati davke.
Enostavna uporaba
Po namestitvi modula se vam bo na desni strani v pogledu posameznega naročila pojavil Quibi okvir. Gumb “Preveri zalogo” vam bo preveril ali so vsi artikli iz naročila na zalogi. Gumb “Izdaj predračun” vam bo iz podatkov naročila izdelal predračun. Uporabno tudi za izdajanje predračune v primeru Plačila po predračunu. Gumb “Izdaj račun” vam bo iz podatkov naročila izdelal račun. V primeru, da obstaja predračun, bo račun kreiral iz predračuna.
Ko boste uspešni izdali predračun ali račun se vam bodo pojavili dodatni gumbi, ki vam bodo omogoči tiskanje, prenos ali pošiljanje dokumente preko e-pošte na strankin e-poštni naslov.
Ko je plačilo računa uspešno opravljeno lahko znotraj Woocommerce platforme označite, da je bil račun plačan.
Obvestila o akcijah
Vse akcije, ki jih izvede Quibi program so zapisane pod “Order Notes” v Woocommerce posameznem naročilu. Tako lahko enostavno pregledate celotno zgodovino naročila in akcij, ki jih je izvedel Quibi računovodski program preko Woocommerce platforme.
Avtomatika
Quibi modul omogoča avtomatiko, ki namesto vas generira potrebne dokument. Priporočamo vam namestitev WooCommerce Order Status Manager plugina, ki vam omogoča, da kreirate poljubne statuse.
Quibi modul vam omogoča, da za določen status lahko izberete kater dokument naj vam generira. Hkrati lahko omogočite, da se vam ob določenem statusu pošlje tudi e-mail stranki z vsebino, ki jo defenerirate v nastavitvah Quibi modula.
Za dokument račun lahko označite, da se WooCommerce naročilo označi, kot plačano, hkrati pa se status “plačano” označi tudi v Quibi programu.
Galerija
Vas zanima?
Namestitev in konfiguracija za posamezni modul
Pri namestitvi in konfiguraciji gre za osebni stik. Skupaj z vami preko oddaljene pomoči v miru in počasi skupaj namestimo modul, gremo skozi postopek konfiguracije, kjer se na licu mesta…
Mnenja
By Mirko Rovcanin on
Zelo sem zadovoljen z uporabnostjo WooNinja modulov, moje delo je
hitrejše, enostavnejše in manj stresno. Ekipa WooNinja in partnerska
podjetja so vedno na razpolago za pomoč in podporo, kar je po mojem
mnenju bistveno za uspešen spletni servis.
Za oddajo mnenja morate biti prijavljeni.