Zakonsko urejeni pogoji poslovanja za spletno trgovinoDigitalni produkt

Zakonsko urejeni pogoji poslovanja za spletno trgovinoDigitalni produkt

Si želite spletne trgovine in ne veste kako začeti glede pogojev poslovanja? Mi smo pripravili pogoje poslovanja, ki pokrijejo vse potrebe zakona in omogočijo, da je spletna trgovina pripravljena na prodajo, tako tehnično, kot zakonsko.

Pogoji poslovanja so zapisani tako, da omogočijo v celoti elektronsko poslovanja in avtomatizacijo računov, predračunov in dobropisov preko računovodskega programa Quibi.net.

Zakonsko urejeni pogoji poslovanja
Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
Naročilo in prevzem izdelkov

Zakonsko urejeni pogoji poslovanja

Vodenje spletne trgovine zahteva tudi poznavanje slovenskih zakonov o varstvu potrošnikov (ZvPot), zakona o elektronskem poslovanju (Zeps) in ostalih zakonov, ki se tičejo spletne prodaje.

Naša ekipa skrbi, da imamo v podjetju vedno urejeno vso potrebno dokumentacijo in pogoje poslovanja v skladu z zakonom.

V paketu boste dobili pripravljene in vnešene pogoje poslovanja v skladu z najnovejšimi smernicami zakona.

Kako poteka vnos pogojev poslovanja?

1. V primeru sprememb pogojev poslovanja, je le te treba pretvoriti v nov pfd in naložiti v povezavo »Ti splošni pogoji poslovanja so dostopni tudi na trajnem nosilcu podatkov, in sicer v pdf. obliki, in jih posameznik oz. kupec lahko shrani na svojo napravo s klikom na to povezavo.«

2. za primer naročanja po
– na elektronski naslov info@vasatrgovina.si ali
– po telefonu na številko 031 492 148 ali
– z uporabo Facebook Messenger klepeta na spletni strani VasaTrgovina.si,
kjer stranka samostojno ne klikne na »zaključi nakup«, je potrebno preko pošte poslati ob paketu tudi prodajno pogodbo, ki jo mora kupec podpisati (na način, Pošta Slo; storitev »Podpis pogodbe«),

3. v primeru, ko stranka z uporabo odstopnega obrazca za odstop od pogodbe (glej 13. točko) odstopi od pogodbe, ji je potrebno takoj poslati potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca,
4. v primeru odstopa od pogodbe je poleg nakazila vračila denarja z enakim plačilnim sredstvom potrebno izstavit in po elektronski pošti kupcu poslati tudi dobropis
5. v primeru pritožbe (22. točka) je potrebno v petih delovnih dneh potrdil, da ste prejeli pritožbo kupca.
6. v primeru, da bi kupec ugovarjal obdelavi osebnega podatka (18. točka), mu je potrebno v 15 dneh poslati obvestilo, da se je obdelava prenehala izvajat.
7. v primeru, redne in znižane cene prikazan tudi temu ustrezen odstotek znižanja ob artiklu,
8. preveriti točko 8., kjer piše »Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.«
9. v skladu s 7. členom Zakona o elektronskem poslovanju http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO4600 morate imeti registrirano dejavnost ponujanja in prodaje blaga oziroma storitev na daljavo,
10. v kolikor boste kot možne načine plačila dodajali kreditne kartice ali Moneto, je to potrebno tudi zapisati v splošne pogoje,
11. v mailu, s katerim pošlješ stranki račun je potrebno dodati tudi tekst glede pravice do odstopa od pogodbe, kot je navedeno v 13. točki,
12. glede hrambe osebnih podatkov kupcev (16. točka), je v skladu z GDPR potrebno bolj določno zapisati, koliko časa boste osebne podatke hranil. Potrebno ustrezno spremeniti v pogojih,
13. v kolikor boste izvajali neposredno trženje, je potrebno maile pošiljati na način, da mail naslovov ne boste posredoval npr. MailerLitu ali Mailchipmu (so pogodbeni obdelovalci),
14. glede ugovora obdelavi osebnih podatkov (17. točka) – če boste pošiljali oglasne maile svojim kupcem (neposredno trženje), je potrebno v footru postavit »ugovor obdelavi« oz. unsubscribe,
15. v primeru ocenjevanja in mnenj s strani kupcev (20. točka) to izbrišite, v kolikor tega ne boste uporabljali,
16. glede uporabe piškotkov je glede na GDPR oz. tudi ZVOP-1 potrebno pripraviti pojavno okno z obvestilom o piškotkih, ki jih uporabljate ter pripraviti natančna pojasnila kateri piškoti se uporabljajo, za kakšen namen ter koliko časa se hranijo,
17. v pogodbo je potrebno, da pri svojem imenu dodate še podpis.

Koliko se prihrani?

Če pogledamo, da bi na novo ustvarili pogoje poslovanja – vsaj 20 ur z vaše strani + strošek pravnika 2 uri svetovanja 2 x 50 = vsaj 100€ + vaš čas.

Za oddajo mnenja morate biti prijavljeni.

200,00€
Dodaj v košarico