POGOJI UPORABE PREMIUM PODPORE

Zahtevki

  • Zahtevek za premium podporo je potrebno oddati preko info@wooninja.si, saj vam podpore zaradi varovanja zasebnosti in podatkov ne moremo nuditi preko družbenih omrežij.
  • Od vas lahko tehniki in razvijalci zahtevajo dostopne podatke do platforme ali ostalih zadev, ki bi lahko bile povezane s težavo. V kolikor teh podatkov ne pridobijo, težave ne morejo (in je ne bodo) reševati.
  • Zahtevek lahko podate kadarkoli, vendar je reševanje omjeno na delovni čas.

Dosegljivost podpore

  • Podpora vam je na voljo od 9-16 ure, vsak delovni dan.

Plačilo, zakup, licence in uporaba

  • Premium podporo je potrebno zakupiti za najmanj eno (1) leto.
  • Premium podporo lahko nudimo samo tistim, ki imajo poleg premium podpore prav tako zakupljeno, podaljšano licenco.
    V kolikor licence niste zakupili (ali je niste zakupili pri nas), imate brezplačno licenco ali licence niste podaljšali, vam ne moremo nuditi premium podpore.
    Če želite po preteku licence še vedno imeti podporo, morate liceno podaljšati.
  • Po uspešnem plačilu premium podpore, bodo podatki o vašem nakupu poslani na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Po prejetem plačilu lahko nemudoma začnete uporabljati premium podporo.
  • Premium podpore ne more uporabiti tretja oseba (oseba, ki ni naša stranka in ki je ni zakupila), prav tako se nanjo ta podpora ne more prenesti, četudi ste jo preprodali naprej. Sama preprodaja podpore je prepovedana.

Kdaj ne moremo nuditi premium podpore

  • Ne nudimo WordPress podpore. V kolikor ste stranka zabec.net in imate pri njih zakupljen Premium paket gostovanja (Plavček, Urh, Goliat), se obrnite na info@zabec.net.
  • Premium podpora velja izključno v kolikor naš modul ni modificiran s strani tretje osebe (toraj ga ni modificirala WooNinja.si).

Česa premium podpora ne vključuje

  • Reševanja težav vtičnikov in tem, ki niso naše.
  • Integracije in nastavitve WooCommerce, vključeno z metodami pošiljanja, davčne stopnje, prehodi za plačila, elektronske pošte, njihove predloge in vse ostalo, kar ni tesno povezano s vtičnikom.
  • Dodajanje novih funkcij ali popravkov že obstoječih funkcij, ki so trenutno na voljo.
  • Oblikovanja vtičnika in z njim povezanih stvari.
  • Kakršnekoli modifikacije ali prilagoditev.
  • Posodabljanje vaše spletne strani in katerihkoli drugih vtičnikov ali tem (ki niso naši) ali kode.

Vračilo

  • Premium podporo lahko prekinete kadarkoli, vendar že plačanih denarnih sredstev (niti njihove razlike) ne vračamo, saj gre pri tem za t.i. »custom-made« podporo.
  • Ne nudimo vračila za že plačani zakup ali podaljšano premium podporo.

Prekinitev in veljavnost

  • Premium podporo lahko prekinete kadarkoli, vendar že plačanih denarnih sredstev (niti njihove razlike) ne vračamo, saj gre pri tem za t.i. »custom-made« podporo.
  • V kolikor premium podpore niste podaljšali ali poravnali pravočasno, se le-ta avtomatsko prekine. S tem je več ne morete koristiti.
  • Prekinitev za premium podporo je potrebno podati pisno na info@wooninja.si, kakršnakoli druga oblika prekinitve ne bo upoštevana.
  • Vse licence, kot tudi premium podpora je veljavna eno (1) leto od plačanega naročila (prejetja plačila). Veljavna licenca je zahtevana za njene posodobitve in podporo.


Ostalo

  • WordPress mora biti posodobljen na zadnjo stabilo različico.
  • Naši izdelki so na voljo “kakršni so”, brez kakršne koli garancije, bodisi izrazite ali implicitne. Ne jamčimo, da bodo teme, vtičniki delovali v vseh brskalnikih, niti ne jamčimo, da bodo naše teme, vtičniki funkcionalne z vsemi različicami WordPress-a. Ne jamčimo za združljivost z dodatnimi vtičniki, skriptami ali aplikacijami tretjih oseb.
  • Pridržujemo si pravico, da kadarkoli in občasno spremenimo podporo, začasno ali trajno prekinemo naročnino (ali katerikoli njen del) z obvestilom ali brez njega. Prav tako si pridržujemo pravico, da kadarkoli posamezno spremenimo naše cene izdelkov brez predhodnega obvestila.
  • Naši moduli ne smejo biti modificirani in kot taki prodani naprej kot vaši drugi stranki.