Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine wooninja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino wooninja.si upravlja Humanfrog d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana v nadaljnjem besedilu “prodajalec” ali “Woo.ninja”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Z nakupom v spletni trgovino obiskovalec izrazi svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine.
Kazalo:
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini WooNinja ažurirajo in spreminjajo pogosto. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik zaključi nakup (s klikom na gumb Zaključi nakup). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Akcijske ponudbe veljajo do datuma zaključka akcije. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Prodajalec omogoča plačilo preko paypal-a, kartic (Stripe) ali preko predračuna.
Po nakupu boste imeli takojšen dostop do datoteke kupljenega produkta, ki si jo prenesete v vašem računu pod zavihkom “Moji prenosljivi izdelki”. V primeru plačila preko predračuna boste dostop dobili, ko bo bančna transakcija uspešno opravljena.
Dostop do kupljenega produkta je možen dokler kupec drži veljavno in aktivno licenco. V kolikor licenca ni aktivna ali veljavna, so bo dostop do datoteke kupljenega izdelka odstranil, dokler se licenca ponovno ne podaljša in postane veljavna in aktivna.
Prodajalec po aktiviranju produkta kupcu v 8 dneh pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. Na računu je razčlenjen skupni znesek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Spletna platforma Woo.ninja avtomatsko kreira dokument pri oddaji naročila, ki služi le, kot informativni prikaz kupljenih izdelkov in ne sme biti uporabljen, kot veljaven račun.
Naročilo je možno preko spletne trgovine. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju Humanfrog d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Woo.ninja sklenjena v trenutku, ko Woo.ninja kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Kupec izbere artikel, ga doda v košarico in gre nato na zaključek naročila. Na naslednji strani vnese potrebne podatke. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb “Zaključi nakup”. Po oddanem naročilu kupec prejme email z vsemi potrebnimi podatki o naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik strinja z uporabo njegovega email naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.
Za preverjanje ustreznosti modula je na voljo 30-dnevni brezplačni preizkus. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da prekine naročino, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V 15 dnevih brezplačnega preizkusa mora kupec preveriti ali Woo.ninja produkti delujejo z vsemi dodatki in temami, ki jih ima nameščene na njegovi spletni strani/trgovini. Kupec mora prav tako preveriti ali Woo.ninja produkti delujejo skladno z njegovo trenutno konfiguracijo WordPress Woocommerce sistema.
Ponudnik zagotavlja optimalno delovanje Woo.ninja produktov na čisti, minimalni in stabilni WordPress Woocommerce sistemu. Podjetje ne odgovarja za morebitno kasnejše nedelovanje produkta, po obdobju 30 dnevnega testiranja in potrditve opravljene storitve, saj lahko pride do napake zaradi nepravilne uporabe, poseganja v nastavitve in kodo produkta, sprememb opravljenih na spletnem mestu ali strežniku, kjer gostuje in ostalih različnih dejavnikov, ki lahko vplivajo na pravilno delovanje produkta.
Po izteku 15-dnevnega brezplačnega preizkusa vračilo denarja ni možno, saj naročniku nikakor ni možno preprečiti, da nikdar v prihodnosti modula ne bi uporabil oz. predal/prodal tretji osebi.
Vsi produkti, ki so objavljeni na wooninja.si, se sme ob nakupu uporabiti samo enkrat na eni sami URL povezavi, razen v primeru, ko je zakupite licenco za več URL povezav. Woo.ninja dovoli posamezni stranki uporabo ene ali več ne-prenosljivih licenc za produkte Woo.ninja za interno uporabo.
Modul se lahko prenese na nov URL naslov le v primeru, ko stari URL preneha delovati oz. ni več v uporabi. Če stranka želi prenesti produkt na novo URL povezavo, mora preko elektronske pošte na naslov info@wooninja.si poslati obe URL povezavi – staro in novo ter pisno obrazložitev, zakaj želi prenesti produkt. Na podlagi prejete obrazložitve podjetje odloči in pisno obvesti stranko o tem ali sme prenesti produkt na nov URL ali ne.
Vsi produkti vsebujejo licenco, katero podjetje preverja na strežniku uporabnika. V primeru kraje licence, nepooblaščenega kopiranja produkta na drugo trgovino ali ponovne uporabe produkta na drugem URL naslovu, bo podjetje posredovalo obvestilo o prekinitvi vaše licence. Po preteku 1 letnega obdobja bo modul še vedno deloval, za nove posodobitve pa je potrebno podaljšanje licence – 50% popust na trenutno veljavno osnovno ceno brez popustov.
Nespoštovanje in nedelovanje v skladu s tem pogoji poslovanja pomeni kršitev dogovora in posledično tudi preklic dovoljenja do uporabe produkta. Podjetje si pridržuje pravico do preklica licence.
Avtomatske posodobitve so na voljo vsem kupcem, ki imajo aktivne in veljavne licence. Avtomatske posodobitve so na voljo za vse digitalne Woo.ninja produkte. Avtomatske posodobitve so na voljo dokler je kupljena licenca veljavna in aktivna.
Podpora je na voljo preko elektronske pošte na naslov info@wooninja.si. Čas odgovora je zagotovljen v 15 dneh od prejetega sporočila.
Podpora in avtomatske posodobitve so na voljo 1 leto od datuma nakupa licence. Ko preteče 1 leto, mora kupec podaljšati svojo licence v kolikor si želi zagotoviti podporo in posodobitve. Za produkte, kjer se naročnina avtomatsko podaljša, so avtomatske posodobitve in podpora na voljo dokler ne licenca aktivna in veljavna.
Podpora in avtomatske posodobitve za Woo.ninja produkte so na voljo dokler je Woo.ninja v aktivnem razvoju. V kolikor se zgodi karkoli od spodaj naštetega, Woo.ninja ni več odgovorna za zagotavljanje podpore ali avtomatskih posodobitev:
Woo.ninja si bo prizadevala, da bo nudila najboljšo možno podporo za Woo.ninja, kljub temu pa ne zagotoavljamo, da bomo odgovorili ali rešili podporni zahtevek v časovnem ali vsebinskem okvirju, ki bo 100% zadovoljil pričakovanja stranke.
Avtomatske posodobitve in podpora so na voljo le tistim kupcem, ki so bili prvotni kupci licence ali imajo aktivno licenco za podporo.
Tehnična podpora in izvedba storitev zaradi nepravilne uporabe, poseganja v kodo produkta, sprememb opravljenih na spletnem mestu ali strežniku, kjer gostuje in ostalih različnih dejavnikov, ki lahko vplivajo na pravilno delovanje produkta, sta plačljivi po ceniku, razen email podpora v sklopu zakupljene količine ob nakupu produkta.
Zahtevki
Dosegljivost podpore
Podpora vam je na voljo od 9-16 ure, vsak delovni dan.
Plačilo, zakup, licence in uporaba
Kaj ne moremo nuditi v sklopu premium podpore
Česa premium podpora ne vsebuje
Vračilo
Prekinitev in veljavnost
Ostalo
Woo.ninja zbira osebne podatke ob obisku spletne strani, prek piškotkov, za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih strani oziroma portalov in štetja uporabnikov na spletnem mestu oziroma portalu.
Uporablja se naslednje piškotke:
Skupina 1: so ključni in brez njih posamezna spletna stran oziroma spletni portal v lasti oziroma upravljanju Woo.ninje bo deloval, kot bi moral. Nastavijo se, ko posameznik odda obrazec, se prijavi ali opravi kakršno koli interakcijo s spletno stranjo, ki gre prek klikanja na enostavne povezave.
Skupina 2: z njimi Woo.ninja analizira promet na posamezni spletni strani oziroma portalu, da lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Posameznik sprejme piškotek s klikom na gumb na spletni strani oziroma z nadaljevanjem aktivnega brskanja po spletni strani, ki ga izvede po prejemu obvestila o piškotkih.
Skupina 3: so piškotki partnerskih storitev, kot so: Facebook, Twitter, Google idr. Posameznik sprejme piškotek s klikom na gumb na spletni strani oziroma z nadaljevanjem aktivnega brskanja po spletni strani, ki ga izvede po prejemu obvestila o piškotkih.
Več o politiki piškotkov si lahko preberete tukaj.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo kot so e-novice. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam, razen v primeru, če bodo le-ti potrebni za reševanja reklamacij, se pravi v vašem najboljšem interesu. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Podjetje si pridržuje pravico do objave imena stranke kot reference na katerikoli od svojih spletnih strani.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in SMS sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljena možnost in način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
Vsebina spletne trgovine www.wooninja.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi nenaštetimi elementi na spletnem mestu ponudnika so last podjetja Humanfrog d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana, ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Humanfrog d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana. Kršitelji avtorskih pravic bodo ustrezno sodno preganjani.
Produkti, ki jih prodaja WooNinja, so licencirani pod GNU General Public License (http://www.gnu.org/licenses/gpl.html) verzija 2.0 ali kasnejša. Kupljenega produkta, dokumentacije in ostalih avtorsko zaščitenih materialov ne smete dati, prodati ali posojati tretji osebi. Prepovedana je distribucija avtorsko zaščitenega materiala preko kateregakoli medija.
Podatke o avtorskih zaščitah ste dolžni ohraniti v nespremenjeni obliki, vključno z morebitno povezavo in podpisi v predlogi.
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Podjetje ne odgovarja za uporabo spletnih strani wooninja.si in za morebitno škodo povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Podjetje se bo trudilo za pravilnost informacij. Podjetje lahko vse vsebine spreminja kadarkoli, brez obveznosti po obveščanju uporabnikov in ne odgovarja za posledice tako povzročenih sprememb. Podjetje ne bo v nobenem primeru odgovorno za vsako direktno, indirektno, slučajno, ekonomsko ali posledično škodo, ki izvira iz uporabe ali nepravilne uporabe informacij in produktov, četudi je obstajala možnost za takšno škodo.
Produkti, ki jih prodaja Woo.ninja so ustvarjeni z željo, da bomo pomagali pri optimizaciji in avtomatizaciji poslovnih procesov. Podjetje ne odgovarja za nastanek morebitne škode, ki izhaja iz uporabe kateregakoli produkta. Podjetje ne odgovarja za pregon, ki izhaja iz uporabe produkta, pred zakonom ali kakršno koli nezakonito uporabo.
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji, je v razmerju do oseb, ki so kupci pri Woo.ninja, podan zakoniti interes prodajalca za obdelavo (uporabo) njihovega osebnega podatka, in sicer elektronskega naslova, za namen izvajanja neposrednega trženja. Na tej podlagi Woo.ninja lahko svojim kupcem, ki so mu v okviru nakupovalne košarice zaupali svoj elektronski naslov, na njihov elektronski naslov pošilja elektronska sporočila za namene ponujanja svojega blaga ali storitev.
Elektronska sporočila za izvajanje neposrednega trženja bodo vsebovala naslednje sestavine:
Prodajalec elektronske naslove svojih kupcev obdeluje (uporablja) za namen neposrednega trženja do prejema kupčevega ugovora obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja.
Kupec lahko kadarkoli brezplačno poda svoj ugovor obdelavi osebnega podatka za namen neposrednega trženja.
Kupec, kateremu Woo.ninja na njegov elektronski naslov na podlagi njegovega zakonitega interesa pošlje elektronsko sporočilo za namen ponujanja svojega blaga ali storitev (neposredno trženje), lahko kadarkoli brez stroškov poda svoj ugovor obdelavi svojega osebnega podatka (elektronskega naslova) za namen izvajanja neposrednega trženja, in sicer:
Na podlagi podanega ugovora se Woo.ninja zaveže elektronski naslov kupca takoj, vendar najpozneje v 15 dneh, trajno prenehali obdelovati (uporabljati) za namen neposrednega trženja ter kupca o tem obvestili. Kupcu bo Woo.ninja na tej podlagi prenehal pošiljati elektronska obvestila za namen ponujanja svojega blaga ali storitev.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@wooninja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pogoji podjetja Humanfrog d.o.o.
Vključuje tudi razširjene pogoje Humanfrog d.o.o. – https://www.humanfrog.com/sl/pogoji