Prijavite se na e-novice in si zagotovite 20% popusta na vso ponudbo!

WooCommerce je brezplačen vtičnik WordPress, ki doda funkcionalnost e-trgovine na vaše spletno mesto WordPress. Je nujno potreben za ustvarjanje spletnega mesta, ki omogoča pogon spletne trgovine.
Integracija WooCommerce v spletno trgovino je nujno potrebna za učinkovito upravljanje s podatki, povezanimi z zgodovino kupcev in nakupi ter uspešnostjo trgovine.
Najpomembnejše pridobitve, ki jih WooCommerce moduli prinesejo vaši spletni trgovini:
Glede na vaše potrebe in želje nato izberete module, ki vam najbolj koristijo. Za svetovanje in zakup vam svetujemo da se obrnete na strokovno podkovano Woo ekipo, ki vam bo znala pomagati pri vzdrževanju in integraciji modulov ali razvoju modula, ki je popolnoma prilagojen za vas.
Tokrat vam bomo predstavili med uporabniki zelo priljubljeno funkcijo seznama želja in zakaj je njena namestitev v e-trgovino WooCommerce tako priporočljiva.
Seznam želja obiskovalcem omogoča, da shranijo svoje najljubše izdelke, tako da jih lahko kasneje hitro najdejo v vaši e-trgovini in dokončajo nakup. Prav tako pa omogoča obiskovalcem spletne trgovine, da delijo svoje najljubše artikle s prijatelji in družino kot del darilnega registra.
Seznam želja svojim strankam dovoli, da shranijo svoje najljubše izdelke. To jim pomaga, da si zapomnijo, katere izdelke si želijo kupiti in jih lahko kasneje hitro najdejo v vaši e-trgovini WooCommerce. Ker ta funkcija izboljša in olajša nakupovalno izkušnjo, je zelo pomembno, v kolikor je še nimate nameščene, da začnete razmišljati o njeni vključitvi.
Poleg tega lahko stranke svoje sezname želja delijo s prijatelji in družino. To pomaga zgraditi dobro ime blagovne znamke in posledično poveča promet v vaši spletni trgovini.
Še ena v vrsti prednosti, ki jih prinaša t.i. ‘wishlist’ je spremljanje, katere izdelke ljudje najpogosteje dodajajo na svoje sezname želja. Če želite povečati prodajo, lahko nato na podlagi teh rezultatov zaženete promocijske ponudbe in popuste na priljubljene izdelke s seznama želja.
Najboljši način dodajanja seznama želja v vašo WooCommerce trgovino je z uporabo WordPress vtičnika YITH WooCommerce Wishlist. Gre za brezplačni WooCommerce vtičnik, ki obiskovalcem spletne strani dovoljuje shranjevanje priljubljenih izdelkov na seznam želja in deljenje le teh s prijatelji in družino.
V prvem koraku je potrebno namestiti in aktivirati vtičnik YITH WooCommerce Wishlist. Ob aktivaciji se nato pomaknete na YITH ‘Seznam želja iz vaše nadzorne plošče WordPress’ in s klikom na zavihek ‘Dodaj na možnosti seznama želja’ konfigurirate vtičnik. Vtičnik bo samodejno dodal povezavo ‘Dodaj na seznam želja’ vsakemu izdelku iz vaše ponudbe. S klikom nanj lahko kupci preprosto shranijo izbrane elemente. V nastavitvah lahko izberete povezavo, ki jo želite prikazati, ko uporabnik doda izdelek na seznam želja. Tako lahko prikažete možnost ‘Ogled seznama želja’ ali ‘Odstrani s seznama’.
Nato morate urediti še nastavitve strani izdelka. Odločiti se morate, kje na strani želite, da se gumb ‘Dodaj na seznam želja’. Če se odločite za privzeto postavitev, se bo gumb za dodajanje na seznam želja prikazal po gumbu za dodajanje v košarico. Vendar pa lahko izberete drug položaj tako, da kliknete spustni meni pred možnostjo ‘Dodaj na seznam želja’ na strani izdelka.
Potem se preprosto pomaknite navzdol in prilagodite besedilo za seznam želja in uredite barvo in slog gumba ‘Dodaj na seznam želja’. Ko končate, ne pozabite klikniti gumba ‘Možnosti shranjevanja’. Vtičnik bo ustvaril novo stran za sezname želja v vaši trgovini WooCommerce. Če želite, lahko izberete drugo stran iz spustnega menija seznama želja ali pa prikažete sezname želja na kateri koli strani z uporabo [yith_wcwl_wishlist] kode.
Dodatno se lahko pomaknete navzdol in izberete podrobnosti, ki jih želite pokazati v tabeli seznama želja – prikaz sprememb izdelka, datum, ko je bil izdelek dodan na seznam želja, cena in druge možnosti. Izberete lahko celo kanale družbenih medijev (Facebook, Twitter in Pinterest), na katerih lahko ljudje delijo sezname želja, dodate besedilo po meri, ko je seznam v skupni rabi v družbenih omrežjih ali pa pošljite seznam preko e-pošte in WhatsApp. Vtičnik ponuja tudi nastavitve za spreminjanje besedila in urejanje sloga in barve gumba za skupno rabo ter gumbov družbenih medijev.
Ko uporabnik klikne povezavo ‘Dodaj na seznam želja’, lahko nato brska po seznamu želja in odstrani elemente ali doda izdelke iz košarice s seznama.
Ko je funkcija seznama želja dodana v vašo WooCommerce trgovino, jo boste morda želeli dodatno optimizirati za povečanje prodaje in konverzij. Priporočamo uporabo vtičnika WooFunnels, ki omogoča različne funkcije avtomatizacije trženja.
Na voljo je še pet drugih vtičnikov, ki vam pomagajo pri rasti vaše WooCommerce trgovine:
Za nemoteno delovanje vaše WooComerce trgovine je navadno potrebna izkušena ekipa, ki vam pomaga pri urejanju, izboljšavah in odpravljanju najrazličnejših težav, vezanih na delovanje vaše spletne strani. Woo.ninja vam zato nudimo razširjeno premium podporo, ki bo bistveno olajšala vaše poslovanje. Svetujemo pa vam tudi storitev WordPress vzdrževanje, ki poskrbi za nemoteno delovanje in spopadanje z morebitnimi težavami na WordPress-u.
Vir
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-wishlist-to-your-woocommerce-store/
Pri nas najdete Woocommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.
Za vas imamo najboljšo in najhitrejšo spletno storitev, ki vam bo pomagala avtomatizirati WordPress spletno trgovino. Naj Woo.ninja moduli delajo za vas!
Pri nas najdete WooCommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.
Omogoča kupcu najbolj poznano in standardno plačilno metodo preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN nalog) s QR kodo.
100,00EUR
Poglej večOmogoča avtomatsko prikazovanje najnižje cene v zadnjih 30 dneh pri znižanih izdelkih v vaši spletni trgovini.
100,00EUR
Poglej več