wordpress vtičniki 1

Več kot tri četrtine Slovencev nakupuje v spletnih trgovinah, ta številka pa še raste. Poleg velikih trgovcev so prednosti spletne trgovine hitro prepoznali tudi manjši in specializirani trgovci ter ponudniki storitev. Konkurenca je torej vedno večja, uporabniki so posledično vse bolj zahtevni, s tem pa se za WordPress razvijalce nenehno pojavljajo novi izzivi, ki jih uspešno rešujemo z inovativnimi idejami. 

Razvoj spletnih trgovin

Pri urejanju spletne trgovine je podobno kot v fizični prodajalni nujna orientacija, zato je potrebno potencialnim kupcem omogočiti čim boljšo uporabniško izkušnjo ter jasno in kratko pot do zaključka nakupnega procesa. Če želite v spletni trgovini vzpostaviti dober in zanesljiv sistem, se morate podati na dolgo pot in poiskati številne rešitve. Lahko pa se odločite za najem izkušene ekipe. Slednjo vam zagotovi družba Humanfrog d.o.o., v kateri že več kot 15 let razvijamo unikatne spletne strani in spletne trgovine za manjša, srednja in velika podjetja, ki na prvo mesto postavljajo kakovost in varnost svojih informacijskih sistemov.   

 

Pri izdelavi spletne trgovine so pomembni vsi koraki. Na osnovi naročnikovih želja in potreb je prvi korak skrbno načrtovanje in oblikovanje uporabniške izkušnje. Sledi zasnova in izvedba privlačnega dizajna. Naslednji korak je izvedba, kjer izkušena ekipa razvijalcev poskrbi za izgradnjo odzivnega, hitrega in za iskalnike optimiziranega spletnega mesta. Pred objavo sledita testiranje in optimizacija. Po objavi pa si ne pozabite zagotoviti podpore. 

 

V strokovno vzpostavljeni WordPress spletni trgovini se lahko spletni trgovci odločijo za uporabo vtičnikov, ki opravljajo različne naloge. Z njihovo uporabo lahko avtomatiziramo in optimiziramo številne procese, s tem pa prihranimo čas in denar. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov, kako pravilno izbrati vtičnike glede na vaše potrebe in kako lahko z njihovo pomočjo povečate prodajo in poenostavite poslovanje 

Kaj so WordPress vtičniki, kako delujejo in kako jih uporabiti?

WordPress vtičniki (ang. plugins) so programski dodatki, ki jih lahko uporabniki namestijo na svojo WordPress spletno stran, z namenom razširitve njenih funkcionalnost ali vzpostavitve novih značilnosti. Prednost vtičnikov je njihova prilagodljivost in možnost uporabe na različnih spletnih straneh, narejenih s pomočjo platforme WordPress. Med uporabniki so še posebej priljubljeni, saj za njihovo vzpostavitev ne potrebujete predhodnega znanja o WordPress funkcionalnostih in programiranju.  

 

WordPress velja za eno najbolj priljubljenih platform za izdelavo spletnih strani, zato ne preseneča, da so njihovi razvijalci razvili izjemno pester nabor različnih vtičnikov, ki vam omogočajo hitro postavitev spletne trgovine, avtomatizacijo procesov poslovanja in optimizacijo številnih uporabnih funkcij.  

Kako izbrati pravi vtičnik?

Čeprav pride večina dodatnih možnosti v spletni trgovini še kako prav, je treba poudariti, da je vtičnike zaželeno uporabljati zmerno in premišljeno. Jasno je, da si na svoji strani želite novih  funkcionalnost, a preveliko število WordPress vtičnikov lahko povzroči zmedo, v določenih primerih pa celo škodo. Nekateri WordPress vtičniki se med seboj namreč izključujejo ali pa jih vaša stran ne podpira, zato lahko ta preneha pravilno delovati. Izbira pravega, predvsem pa koristnega vtičnika je torej ključ do uspešnega in varnega delovanja vaše spletne trgovine. 

wordpress vtičniki

Pri izbiri ustreznega vtičnika so vam lahko v pomoč spodnja priporočila: 

Določite svoje potrebe: preden začnete iskati vtičnike, razmislite, kaj na svoji strani potrebujete oz. si želite. Želite izboljšati SEO, dodati galerijo slik ali morda potrebujete obrazec za stik? Ko veste, kaj potrebujete, lahko lažje in bolj uspešno usmerite svoje iskanje.

Preverite ocene in mnenja: preden namestite vtičnik, vedno preverite ocene in mnenja drugih uporabnikov. To vam lahko pomaga ugotoviti, ali vtičnik dobro deluje in ali je vreden namestitve.

Preverite število aktivnih namestitev: višje število aktivnih namestitev običajno kaže na večjo zanesljivost in varnost vtičnika. Če WordPress vtičniki nimajo veliko aktivnih namestitev, to morda pomeni, da imajo težave ali pa da niso dobro podprti.

Preverite zadnjo posodobitev: WordPress vtičniki, ki se redno posodabljajo, so običajno bolj zanesljiv in varnejši. Če vtičnik že dlje časa ni bil posodobljen, to kaže na to, da njegov razvijalec ne skrbi več zanj. Slednje lahko pomeni varnostne ali kompatibilnostne težave pri uporabi.

Preverite združljivost z vašo verzijo WordPressa: vedno se prepričajte, da je vtičnik združljiv z vašo trenutno verzijo WordPressa. Nezdružljivi WordPress vtičniki lahko povzročijo težave na vaši spletni strani.

Preverite podporo: dobri vtičniki imajo običajno močno podporno skupnost ali razvijalce, ki so na voljo za pomoč. Preverite, ali vtičnik ponuja podporo in kako hitro razvijalci odgovarjajo na vprašanja.

Preizkusite vtičnik še pred namestitvijo: če je mogoče, pred namestitvijo preizkusite delovanje vtičnika na testni različici vaše spletne strani. Tako boste lahko v praksi spoznali, kako se vtičnik obnaša, deluje in ali povzroča kakršne koli težave, ne da bi pri tem ogrozili svojo dejansko spletno stran.

Z upoštevanjem zgornjih smernic se lahko izognete večini težav, ki se utegnejo pojaviti pri uporabi slabo zasnovanih ali zastarelih vtičnikov. 

Uporaba Woo.Ninja WordPress vtičnikov v spletni trgovini

Ekipa Woo.Ninja razvijalcev se pri svojem delu ukvarja z razvojem modulov, ki so namenjeni različnim dejavnostim v spletni trgovini. V nadaljevanju vam bomo predstavili uporabo treh najbolj priljubljenih Woo.Ninja modulov, ki vam pomagajo pri vodenju poslovanja, izpostavitvi izdelkov in vašim kupcem omogočajo plačila na obroke.  

 

Pri vodenju računovodstva vam je v veliko pomoč vtičnik Minimax , ki olajša delo pri izdaji računov. Ob vsakem naročilu izdate račun, pri tem se nova stranka ali artikel shranita v program Minimax, izdelan račun pa se nato avtomatsko pošlje na strankin e-naslov. Slednjega lahko tudi poljubno oblikujete na način, da je v skladu z grafično podobo vaše spletne trgovine.  

 

Svoje izdelke lahko z namenom doseganja večje prodaje izpostavite tudi na drugih spletnih trgovinah, kot je na primer ceneje.si. V ta namen smo razvili vtičnik, ki omogoča enostaven in hiter izvoz izbranih ali vseh izdelkov v vaši spletni trgovini, ter njihov prikaz na ceneje.si. Več o vtičniku, si lahko preberete na ceneje.si – XML izvoz. 

 

Če imate v spletni trgovini dražje izdelke, lahko strankam omogočite enostavno in varno spletno plačilo na obroke. Obročno plačilo se uredi enostavno in brez obiska trgovine. Možnost plačevanja na obroke vam omogoča vtičnik LeanPay – plačilo na obroke. Pri ponudniku storitve so transakcije obdelane varno, vsi občutljivi podatki se hranijo v sistemu ponudnika plačljive storitve LeanPay. Ta omogoča plačilo na od 6 do 48 obrokov, pri čemer je najmanjši možni mesečni obrok 50,00 €, cena izdelka pa ne sme presegati 5.000 €.  

 

Zgornji nasveti vam z uporabo vtičnikov omogočajo poenostavljeno vodenje in vplivajo na uspešnost vaše spletne trgovine. Za vsa dodatna vprašanja in pomoč pri izbiri in uporabi vtičnikov, vam je na voljo naša ekipa, ki vam nudi vso potrebno podporo. Pišite nam na: info@wooninja.si 

 

 

Eva Gobec

09.08.2023

Še več pametovanj

Pri nas najdete Woocommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.

Poglej blog

Poskrbite za varnost vaše WordPress spletne strani

Oktober je mesec evropske varnosti. WooNinje bomo zato vsak teden objavile pametne nasvete za zaščito vaše WordPress spletne strani. Ne spreglejte.

WordPress vtičniki in njihova učinkovitost v spletnih trgovinah

WordPress vtičniki so zelo priročno orodje, ki se ga poslužujejo številni lastniki spletnih trgovin. Pa veste, katere izbrati?

Novo pri WooNinja: uPay plačilna storitev

WooNinje smo posodobile svoj obstoječi modul za UPN plačevanje in mu dodali plačilno storitev uPay. Preverite, kaj vam ta ponuja.

Je posodabljanje WordPress vtičnikov res tako pomembno?

Zahteve po posodobitvah lahko srečamo na čisto vsakem koraku. Razlog? Ker so res zelo pomembne! Redno pa bi morali posodabljati tudi WP vtičnike.

Zakaj Woo.ninja?

Za vas imamo najboljšo in najhitrejšo spletno storitev, ki vam bo pomagala avtomatizirati WordPress spletno trgovino. Naj Woo.ninja moduli delajo za vas!

Najbolj popularni Woo.ninja moduli

Pri nas najdete WooCommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.

Poglej vse module

UPN nalog – standardno plačevanje

Omogoča kupcu najbolj poznano in standardno plačilno metodo preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN nalog) s QR kodo.

Najnižja cena - PID direktiva

Omogoča avtomatsko prikazovanje najnižje cene v zadnjih 30 dneh pri znižanih izdelkih v vaši spletni trgovini.

Minimax računovodstvo

Omogoča potrjevanje in izstavljanje računov vaše spletne trgovine iz WooCommerce. Ko stranka na spletni strani odda naročilo, se podatki direktno prenesejo v Minimax, kjer se kreira račun v obliki PDF in se ga izstavi stranki.

Ceneje.si – XML izvoz

Omogoča enostaven in hiter izvoz izbranih ali vseh izdelkov v vaši spletni trgovini v XML datoteko in uvoz v ceneje.si ter prikaz vaših izdelkov na ceneje.si.

© Wooninja.si
humanfrog Pogoji poslovanja