seznam-želja

Kako nastaviti seznam želja - vse se začne z WooCommerce

WooCommerce je brezplačen vtičnik WordPress, ki doda funkcionalnost e-trgovine na vaše spletno mesto WordPress. Je nujno potreben za ustvarjanje spletnega mesta, ki omogoča pogon spletne trgovine.

 

Integracija WooCommerce v spletno trgovino je nujno potrebna za učinkovito upravljanje s podatki, povezanimi z zgodovino kupcev in nakupi ter uspešnostjo trgovine.

Najpomembnejše pridobitve, ki jih WooCommerce moduli prinesejo vaši spletni trgovini:

avtomatizacija procesov odpošiljanja naročenih izdelkov strankam (nalepka GLS ali eSpremnica Pošte Slovenije)

enostaven izvoz/uvoz izdelkov (Piazz, si XML, Mimovrste, Ceneje.si CVS)

nastavitev željenih plačilnih metod (obročno plačevanje LeanPay, Bankart Diners, Bankart plačilni sistem, NestPay plačevanje, Valu plačilni sistem in standardno plačevanje z UPN nalogom)

avtomatizacija računovodstva, davčne blagajne in poslovanja (modul Quibi)

možnost povečanja prodaje

Glede na vaše potrebe in želje nato izberete module, ki vam najbolj koristijo. Za svetovanje in zakup vam svetujemo da se obrnete na strokovno podkovano Woo ekipo, ki vam bo znala pomagati pri vzdrževanju in integraciji modulov ali razvoju modula, ki je popolnoma prilagojen za vas.

Kaj je seznam želja?

Tokrat vam bomo predstavili med uporabniki zelo priljubljeno funkcijo seznama želja in zakaj je njena namestitev v e-trgovino WooCommerce tako priporočljiva.

 

Seznam želja obiskovalcem omogoča, da shranijo svoje najljubše izdelke, tako da jih lahko kasneje hitro najdejo v vaši e-trgovini in dokončajo nakup. Prav tako pa omogoča obiskovalcem spletne trgovine, da delijo svoje najljubše artikle s prijatelji in družino kot del darilnega registra.

Zakaj dodati seznam želja v WooCommerce?

Seznam želja svojim strankam dovoli, da shranijo svoje najljubše izdelke. To jim pomaga, da si zapomnijo, katere izdelke si želijo kupiti in jih lahko kasneje hitro najdejo v vaši e-trgovini WooCommerce. Ker ta funkcija izboljša in olajša nakupovalno izkušnjo, je zelo pomembno, v kolikor je še nimate nameščene, da začnete razmišljati o njeni vključitvi.

 

Poleg tega lahko stranke svoje sezname želja delijo s prijatelji in družino. To pomaga zgraditi dobro ime blagovne znamke in posledično poveča promet v vaši spletni trgovini.

 

Še ena v vrsti prednosti, ki jih prinaša t.i. ‘wishlist’ je spremljanje, katere izdelke ljudje najpogosteje dodajajo na svoje sezname želja. Če želite povečati prodajo, lahko nato na podlagi teh rezultatov zaženete promocijske ponudbe in popuste na priljubljene izdelke s seznama želja.

Dodajanje seznama želja v trgovino WooCommerce

Najboljši način dodajanja seznama želja v vašo WooCommerce trgovino je z uporabo WordPress vtičnika YITH WooCommerce Wishlist. Gre za brezplačni WooCommerce vtičnik, ki obiskovalcem spletne strani dovoljuje shranjevanje priljubljenih izdelkov na seznam želja in deljenje le teh s prijatelji in družino.

V prvem koraku je potrebno namestiti in aktivirati vtičnik YITH WooCommerce Wishlist. Ob aktivaciji se nato pomaknete na YITH ‘Seznam želja iz vaše nadzorne plošče WordPress’ in s klikom na zavihek ‘Dodaj na možnosti seznama želja’ konfigurirate vtičnik. Vtičnik bo samodejno dodal povezavo ‘Dodaj na seznam želja’ vsakemu izdelku iz vaše ponudbe. S klikom nanj lahko kupci preprosto shranijo izbrane elemente. V nastavitvah lahko izberete povezavo, ki jo želite prikazati, ko uporabnik doda izdelek na seznam želja. Tako lahko prikažete možnost ‘Ogled seznama želja’ ali ‘Odstrani s seznama’.

nastavitev vtičnika 1

Nato morate urediti še nastavitve strani izdelka. Odločiti se morate, kje na strani želite, da se gumb ‘Dodaj na seznam želja’. Če se odločite za privzeto postavitev, se bo gumb za dodajanje na seznam želja prikazal po gumbu za dodajanje v košarico. Vendar pa lahko izberete drug položaj tako, da kliknete spustni meni pred možnostjo ‘Dodaj na seznam želja’ na strani izdelka.

nastavitev vtičnika 2

Potem se preprosto pomaknite navzdol in prilagodite besedilo za seznam želja in uredite barvo in slog gumba ‘Dodaj na seznam želja’. Ko končate, ne pozabite klikniti gumba ‘Možnosti shranjevanja’. Vtičnik bo ustvaril novo stran za sezname želja v vaši trgovini WooCommerce. Če želite, lahko izberete drugo stran iz spustnega menija seznama želja ali pa prikažete sezname želja na kateri koli strani z uporabo [yith_wcwl_wishlist] kode.

 

Dodatno se lahko pomaknete navzdol in izberete podrobnosti, ki jih želite pokazati v tabeli seznama želja – prikaz sprememb izdelka, datum, ko je bil izdelek dodan na seznam želja, cena in druge možnosti. Izberete lahko celo kanale družbenih medijev (Facebook, Twitter in Pinterest), na katerih lahko ljudje delijo sezname želja, dodate besedilo po meri, ko je seznam v skupni rabi v družbenih omrežjih ali pa pošljite seznam preko e-pošte in WhatsApp. Vtičnik ponuja tudi nastavitve za spreminjanje besedila in urejanje sloga in barve gumba za skupno rabo ter gumbov družbenih medijev.

nastavitev vtičnika 3

Ko uporabnik klikne povezavo ‘Dodaj na seznam želja’, lahko nato brska po seznamu želja in odstrani elemente ali doda izdelke iz košarice s seznama.

Izboljšan seznam želja za povečevanje prometa

Ko je funkcija seznama želja dodana v vašo WooCommerce trgovino, jo boste morda želeli dodatno optimizirati za povečanje prodaje in konverzij. Priporočamo uporabo vtičnika WooFunnels, ki omogoča različne funkcije avtomatizacije trženja.

seznam želja 1

Na voljo je še pet drugih vtičnikov, ki vam pomagajo pri rasti vaše WooCommerce trgovine:

 

  • Napredni kuponi za WooCommerce – omogoča dodati pametne kupone, ponuditi brezplačno dostavo in popust nad določenim zneskom, uvesti opcijo ‘kupite en izdelek, drugega dobite brezplačno’.
  • WooCommerce darilni boni – vam omogočajo prodajo darilnih boni za vašo trgovino WooCommerce. Gre za dodano vrednost, ki pomembno vpliva na povečanje prihodkov.
  • PushEngage – vam pomaga ohranjati kontakt z obiskovalci, potem ko ti že zapustijo vašo spletno stran.
  • Uncanny Automator – to orodje vam pomaga avtomatizirati rutinske postopke. Gre za najboljši vtičnik, ki vam prihrani veliko časa. Avtomatizacija je ključ do uspešnega poslovanja spletne trgovine.
  • WP Mail SMTP – zagotavlja, da so poslana e-poštna sporočila WooCommerce tudi dejansko dobavljena v nabiralnik vašega uporabnika.

 

Za nemoteno delovanje vaše WooComerce trgovine je navadno potrebna izkušena ekipa, ki vam pomaga pri urejanju, izboljšavah in odpravljanju najrazličnejših težav, vezanih na delovanje vaše spletne strani. Woo.ninja vam zato nudimo razširjeno premium podporo, ki bo bistveno olajšala vaše poslovanje. Svetujemo pa vam tudi storitev WordPress vzdrževanje, ki poskrbi za nemoteno delovanje in spopadanje z morebitnimi težavami na WordPress-u.

Vir

 

https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-wishlist-to-your-woocommerce-store/

Eva Gobec

18.08.2022

Še več pametovanj

Pri nas najdete Woocommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.

Poglej blog

Poskrbite za varnost vaše WordPress spletne strani

Oktober je mesec evropske varnosti. WooNinje bomo zato vsak teden objavile pametne nasvete za zaščito vaše WordPress spletne strani. Ne spreglejte.

WordPress vtičniki in njihova učinkovitost v spletnih trgovinah

WordPress vtičniki so zelo priročno orodje, ki se ga poslužujejo številni lastniki spletnih trgovin. Pa veste, katere izbrati?

Novo pri WooNinja: uPay plačilna storitev

WooNinje smo posodobile svoj obstoječi modul za UPN plačevanje in mu dodali plačilno storitev uPay. Preverite, kaj vam ta ponuja.

Je posodabljanje WordPress vtičnikov res tako pomembno?

Zahteve po posodobitvah lahko srečamo na čisto vsakem koraku. Razlog? Ker so res zelo pomembne! Redno pa bi morali posodabljati tudi WP vtičnike.

Zakaj Woo.ninja?

Za vas imamo najboljšo in najhitrejšo spletno storitev, ki vam bo pomagala avtomatizirati WordPress spletno trgovino. Naj Woo.ninja moduli delajo za vas!

Najbolj popularni Woo.ninja moduli

Pri nas najdete WooCommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.

Poglej vse module

UPN nalog – standardno plačevanje

Omogoča kupcu najbolj poznano in standardno plačilno metodo preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN nalog) s QR kodo.

Najnižja cena - PID direktiva

Omogoča avtomatsko prikazovanje najnižje cene v zadnjih 30 dneh pri znižanih izdelkih v vaši spletni trgovini.

Minimax računovodstvo

Omogoča potrjevanje in izstavljanje računov vaše spletne trgovine iz WooCommerce. Ko stranka na spletni strani odda naročilo, se podatki direktno prenesejo v Minimax, kjer se kreira račun v obliki PDF in se ga izstavi stranki.

Ceneje.si – XML izvoz

Omogoča enostaven in hiter izvoz izbranih ali vseh izdelkov v vaši spletni trgovini v XML datoteko in uvoz v ceneje.si ter prikaz vaših izdelkov na ceneje.si.

© Wooninja.si
humanfrog Pogoji poslovanja