Več kot tri četrtine Slovencev nakupuje v spletnih trgovinah, ta številka pa še raste. Poleg velikih trgovcev so prednosti spletne trgovine hitro prepoznali tudi manjši in specializirani trgovci ter ponudniki storitev. Konkurenca je torej vedno večja, uporabniki so posledično vse bolj zahtevni, s tem pa se za WordPress razvijalce nenehno pojavljajo novi izzivi, ki jih uspešno rešujemo z inovativnimi idejami.
Pri urejanju spletne trgovine je podobno kot v fizični prodajalni nujna orientacija, zato je potrebno potencialnim kupcem omogočiti čim boljšo uporabniško izkušnjo ter jasno in kratko pot do zaključka nakupnega procesa. Če želite v spletni trgovini vzpostaviti dober in zanesljiv sistem, se morate podati na dolgo pot in poiskati številne rešitve. Lahko pa se odločite za najem izkušene ekipe. Slednjo vam zagotovi družba Humanfrog d.o.o., v kateri že več kot 15 let razvijamo unikatne spletne strani in spletne trgovine za manjša, srednja in velika podjetja, ki na prvo mesto postavljajo kakovost in varnost svojih informacijskih sistemov.
Pri izdelavi spletne trgovine so pomembni vsi koraki. Na osnovi naročnikovih želja in potreb je prvi korak skrbno načrtovanje in oblikovanje uporabniške izkušnje. Sledi zasnova in izvedba privlačnega dizajna. Naslednji korak je izvedba, kjer izkušena ekipa razvijalcev poskrbi za izgradnjo odzivnega, hitrega in za iskalnike optimiziranega spletnega mesta. Pred objavo sledita testiranje in optimizacija. Po objavi pa si ne pozabite zagotoviti podpore.
V strokovno vzpostavljeni WordPress spletni trgovini se lahko spletni trgovci odločijo za uporabo vtičnikov, ki opravljajo različne naloge. Z njihovo uporabo lahko avtomatiziramo in optimiziramo številne procese, s tem pa prihranimo čas in denar. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov, kako pravilno izbrati vtičnike glede na vaše potrebe in kako lahko z njihovo pomočjo povečate prodajo in poenostavite poslovanje.
WordPress vtičniki (ang. plugins) so programski dodatki, ki jih lahko uporabniki namestijo na svojo WordPress spletno stran, z namenom razširitve njenih funkcionalnost ali vzpostavitve novih značilnosti. Prednost vtičnikov je njihova prilagodljivost in možnost uporabe na različnih spletnih straneh, narejenih s pomočjo platforme WordPress. Med uporabniki so še posebej priljubljeni, saj za njihovo vzpostavitev ne potrebujete predhodnega znanja o WordPress funkcionalnostih in programiranju.
WordPress velja za eno najbolj priljubljenih platform za izdelavo spletnih strani, zato ne preseneča, da so njihovi razvijalci razvili izjemno pester nabor različnih vtičnikov, ki vam omogočajo hitro postavitev spletne trgovine, avtomatizacijo procesov poslovanja in optimizacijo številnih uporabnih funkcij.
Čeprav pride večina dodatnih možnosti v spletni trgovini še kako prav, je treba poudariti, da je vtičnike zaželeno uporabljati zmerno in premišljeno. Jasno je, da si na svoji strani želite novih funkcionalnost, a preveliko število WordPress vtičnikov lahko povzroči zmedo, v določenih primerih pa celo škodo. Nekateri WordPress vtičniki se med seboj namreč izključujejo ali pa jih vaša stran ne podpira, zato lahko ta preneha pravilno delovati. Izbira pravega, predvsem pa koristnega vtičnika je torej ključ do uspešnega in varnega delovanja vaše spletne trgovine.
Pri izbiri ustreznega vtičnika so vam lahko v pomoč spodnja priporočila:
Z upoštevanjem zgornjih smernic se lahko izognete večini težav, ki se utegnejo pojaviti pri uporabi slabo zasnovanih ali zastarelih vtičnikov.
Ekipa Woo.Ninja razvijalcev se pri svojem delu ukvarja z razvojem modulov, ki so namenjeni različnim dejavnostim v spletni trgovini. V nadaljevanju vam bomo predstavili uporabo treh najbolj priljubljenih Woo.Ninja modulov, ki vam pomagajo pri vodenju poslovanja, izpostavitvi izdelkov in vašim kupcem omogočajo plačila na obroke.
Pri vodenju računovodstva vam je v veliko pomoč vtičnik Minimax , ki olajša delo pri izdaji računov. Ob vsakem naročilu izdate račun, pri tem se nova stranka ali artikel shranita v program Minimax, izdelan račun pa se nato avtomatsko pošlje na strankin e-naslov. Slednjega lahko tudi poljubno oblikujete na način, da je v skladu z grafično podobo vaše spletne trgovine.
Svoje izdelke lahko z namenom doseganja večje prodaje izpostavite tudi na drugih spletnih trgovinah, kot je na primer ceneje.si. V ta namen smo razvili vtičnik, ki omogoča enostaven in hiter izvoz izbranih ali vseh izdelkov v vaši spletni trgovini, ter njihov prikaz na ceneje.si. Več o vtičniku, si lahko preberete na ceneje.si – XML izvoz.
Če imate v spletni trgovini dražje izdelke, lahko strankam omogočite enostavno in varno spletno plačilo na obroke. Obročno plačilo se uredi enostavno in brez obiska trgovine. Možnost plačevanja na obroke vam omogoča vtičnik LeanPay – plačilo na obroke. Pri ponudniku storitve so transakcije obdelane varno, vsi občutljivi podatki se hranijo v sistemu ponudnika plačljive storitve LeanPay. Ta omogoča plačilo na od 6 do 48 obrokov, pri čemer je najmanjši možni mesečni obrok 50,00 €, cena izdelka pa ne sme presegati 5.000 €.
Zgornji nasveti vam z uporabo vtičnikov omogočajo poenostavljeno vodenje in vplivajo na uspešnost vaše spletne trgovine. Za vsa dodatna vprašanja in pomoč pri izbiri in uporabi vtičnikov, vam je na voljo naša ekipa, ki vam nudi vso potrebno podporo. Pišite nam na: info@wooninja.si
Pri nas najdete Woocommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.
Za vas imamo najboljšo in najhitrejšo spletno storitev, ki vam bo pomagala avtomatizirati WordPress spletno trgovino. Naj Woo.ninja moduli delajo za vas!
Pri nas najdete WooCommerce module za vašo spletno trgovino in avtomatizacijo poslovanja.
Omogoča kupcu najbolj poznano in standardno plačilno metodo preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN nalog) s QR kodo.
85,00EUR
Poglej večOmogoča avtomatsko prikazovanje najnižje cene v zadnjih 30 dneh pri znižanih izdelkih v vaši spletni trgovini.
50,00EUR
Poglej več