WooNinja PREMIUM podpora

Ob zakupu modula s Premium podporo, vam nudimo pomoč pri sami namestitvi in konfiguraciji modula za pravilno delovanje. Uporabniku pomagamo tako, da v nadzorni plošči WordPressa in WooCommerce uredimo vse podrobnosti.

Pomagamo vam lahko tudi pri pridobitvi potrebnih podatkov iz drugih administracijskih računov (npr. Bankart, NestPay,…).

Ob nedelovanju modula, lahko za vas ugotovimo vzrok nedelovanja (preverjanje licence, nastavitev modula in WooCommerce).

V kolikor bo potreba ali želja, da s tretjimi osebami pogovorimo mi, lahko z naročenim Premium paketom prevzamemo to komunikacijo.

Poleg tega boste imeli prioritetno obravnavo. Za nasvet smo vam tudi na voljo prek telefona ali pa prek e-maila, pripravljeni z raznimi navodili.

Če je težava v sami kodi spletni strani, reševanje teh težav ni všteto v Premium podporo.  Pogoji za podporo ne veljajo, če je bil sam modul dodatno modificiran s strani uporabnika.

Vračilo stroškov za Premium podporo ni možno.

Pogoje uporabe si lahko ogledate na: https://wooninja.si/pogoji-uporabe-premium-podpore/